sobota, 27 sierpnia 2016

CZY DA SIĘ W OGÓLE BYĆ SZCZĘŚLIWYM?

No więc zastanów się teraz nad tym, czy jesteś szczęśliwa. Co to znaczy? Czy kochasz swoje życie i to co robisz każdego dnia daję Ci energię i pozytywne nastawienie. Niby takie proste, a jednak każdy z nas narzeka na wygląd, samopoczucie i problemy. Problemy, które tak naprawdę możemy zniwelować, gdyż sami je tworzymy. Postrzeganie świata zależy tylko od naszej interpretacji. Dlatego, jeśli będziemy podchodzić do wszystkich spraw z optymizmem, powinniśmy być szczęśliwi. Proste.

W moim przypadku, dosyć często neguję pewne wyzwania, w ogóle nie próbując. Tak było nawet z blogiem, obawiałam się, że przecież i tak nikomu nie spodobają się moje przemyślenia i rady, więc bałam się zacząć. Z każdym dniem dowiaduję się coraz więcej o swoich możliwościach i teraz wiem, że z takim nastawieniem nigdy nigdzie nie zajdę i nie mam co liczyć na jakiekolwiek osiągnięcia. Bez pracy i próby, nie możemy przecież powiedzieć, co nas czeka, a być może wyniknie z tego coś dobrego. W każdym razie robimy to, co nam podpowiada serce i możemy robić to tylko dla siebie. Szczerze zmieniłam podejście do bloga o 360 stopni, teraz nie zależy mi na wybiciu się i kierowaniu tekstów tylko do społeczności. Wiem, że to trudne zdobyć popularność, szczególnie teraz, kiedy na każdym rogu spotykamy konkurencję, dlatego wszystko, co zamieszczam na tej stronce służy mi przede wszystkim jako pamiętnik motywacyjny i coś, co w każdej chwili może dodać mi inspiracji.

Dlatego tak ważne jest to, jak coś postrzegamy. Nawet trudności, problemy, możemy uznać za coś pożytecznego i pouczającego. Sama się o tym przekonałam i od tego czasu, czuję się znacznie lepiej sama ze sobą. Twoim zadaniem domowym może być znalezienie jednej sytuacji z Twojego życia, która dostarczyła Ci negatywnych myśli lub uczuć i próba przemyślenia, czego Cię nauczyła, co korzystnego z niej wzięłaś i co możesz robić, aby nigdy więcej tego nie powtórzyć. Myślę, że poczujesz, że błędy w Twoim życiu są ważniejsze niż przypuszczałaś, bo to dzięki nim dzieje się coś, z czego czerpiesz naukę.




4 komentarze:

  1. Ja osobiście mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Spełniłam już wiele marzeń, pomimo młodego wieku i mam nadzieję, że spelnie i resztę. Da się być szczęśliwym o ile docenia się małe rzeczy x pozdrawiam i gorąco zapraszam na nowy post -
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się cieszyć tym co mam, jak u każdego nie jest idealnie ale mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa.

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnismy sie cieszyc z tego co mamy! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęście można znaleźć nawet w najdrobniejszych rzeczach ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń