wtorek, 29 listopada 2016

TEENAGE LOVE?

Często spotykam się z nastolatkami, którzy wiążą się ze sobą w czasach gimnazjum. Myślę, że w 70% są to nietrwałe i niezbyt dojrzałe relacje. Zwykle polegają tylko i wyłącznie na spotykaniu się w grupach, na imprezach, przytulaniu, całowaniu i kupowaniu prezentów. Oczywiście coś takiego też jest w jakiś sposób interesujące i odpowiednie jak na ten wiek. Lecz pytanie, czy lepiej wchodzić w taki związek, czy odpuścić i skupić się na innych rzeczach ważnych w okresie dorastania?
Oczywiście każda z nas czeka na kogoś, kto byłby do nas podobny. Na kogoś, z kim miałybyśmy dużo tematów do rozmów i z podobnym poczuciem humoru. Ale czasem w gimnazjum trudno jest znaleźć chłopaka, który porozmawia z nami o ważnych i dojrzałych sprawach, gdyż z tego, co wiem, w głowach im wtedy tylko żarty i zabawa. Oczywiście niektórym dziewczynom się to zdarza, a wtedy pojawia się w nas myśl: ‘wszyscy mają swoją drugą połówkę, tylko nie ja?’. Rozpaczliwie poszukujemy kogoś, kto będzie odpowiadał nam wyglądem i w miarę dobrze będziemy się z nim bawić.  Bez znaczenia mają wtedy dla nas jakiekolwiek wartości, które prezentuje. Ważniejsze stają się wyjścia ze znajomymi i możliwość powiedzenia ‘mój chłopak’. Czy właśnie tego oczekujemy od partnera?
Miałyście do czynienia z takimi przypadkami?

15 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, a ten misiak jest uroczy!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny misio :D Zawsze takiego chciałam
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedzmy sobie szczerze, że gimnazjaliści i tak rzadko kiedy skupiają się na sprawach ważnych związanych z dorastaniem. Więc no.. ;)
    Czasami związki z gimnazjum przetrwają wszystko- znam takie, jednak są mniejszością. Ale ten wiek chyba po to jest żeby trochę eksperymentować. :) Pierwsze zauroczenia i pierwsze zawody miłosne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem w związku i widzę, że to coś poważnego <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety młodzież często jest ze sobą tylko dla szpanu. Świetny pluszaki! ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety młodzież często jest ze sobą tylko dla szpanu. Świetny pluszaki! ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, boskie zdjęcia i cudowny misooooo! *-*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście nie wierze w miłość w czasie gimnazjum, pewnie dlatego, że jej nie spotkałam. Ale nie mogę powiedzieć, że taka nie istnieje i nie może być trwała, bo moja kuzynka poznała swojego męża, wcześniej chłopaka właśnie w 2 klasie gimnazjum i są ze sobą już 15 lat.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. poruszylas fajny temat! a zdjecia super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o wiek to dla mnie nie ma on wielkiego znaczenia, tylko jeśli uczucie jest prawdziwe i ze zdrowym rozsądkiem! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podzielam twój punkt widzenia. Teraz takie czasy ,że dziewczyny już w gimnazjum zmieniają chłopaków jak rękawiczki . Tak jest np. w mojej szkole.

    Wpadniesz? Zapraszam!
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. na wszystko i na wszystkich przyjdzie pora :) btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń