niedziela, 11 września 2016

PRZEPIS NA CIASTECZKA JAGLANE

Jeśli nie wiecie, jestem ogromną miłośniczką gotowania i przygotowywania wszelkiego rodzaju wypieków. Kiedyś robiłam wszystko, na co miałam ochotę, ale teraz, już od dłuższego czasu są to tylko zdrowe potrawy. Lubię eksperymentować i staram się, aby moja dieta nie była nudna, więc często wymyślam swoje własne proste przepisy na coś pożywnego i zdrowego. Ostatnio postanowiłam upiec ciasteczka z kaszy jaglanej, które brałam na 2 śniadanie do szkoły i świetnie się sprawdzały z dodatkiem owoców, np. jabłek.
Tutaj zamieszczam mój przepis wymyślony na poczekaniu, od razu mówię jednak, że może on wielu osobom nie smakować, ja akurat lubię smak kaszy jaglanej, więc z chęcią jeszcze go wykorzystam.

Składniki:
  •  200g kaszy jaglanej
  • 2 jabłka
  • 2 łyżki nasion chia
  • 3 łyżki wiórków kokosowych
  • 2 jajka
  • słodzik ( ja dodałam 2 łyżki syropu 0kcal z firmy Walden Farms) 

Sposób przygotowania:

Kaszę jaglaną płukamy w zimnej wodzie i gotujemy według przepisu na opakowaniu. Jabłka obieramy i ścieramy na tarce o średnich oczkach. Kiedy kasza będzie gotowa, wymieszać z pozostałymi składnikami i formować dowolne kształty na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w piekarniku 30min w temperaturze 180 stopni.

1 komentarz: