środa, 18 stycznia 2017

Jak spędzam ferie?

Uwielbiam moment, w którym czuję, że w pełni wykorzystałam mój dzień i zrobiłam wszystko, co sobie zaplanowałam. Na tę przerwę zimową chciałam zrobić coś pożytecznego, ale i przyjemnego. Oto kilka pomysłów, dzięki którym moje ferie stają się fajniejsze.

1. Ogladanie seriali
Jestem ogromną fanką tego typu serii, zdecydowanie wolę je od filmów i zdarza się, że naprawdę potrafię ześwirować na punkcie któregoś z nich. Polecam Wam bardzo serial Narcos, opowiadający o kartelach narkotykowych w Kolumbii, a także Skam, którym aktualnie zachwyca się połowa społeczeństwa. Łącznie ze mną.

            2. Czytanie książek
Nie wiem jak Wy, ale ja niestety rzadko znajduję czas na czytanie w ciągu tygodnia i ferie są moją szansą na nadrobienie tych zaległości. Szczególnie polecam Wam kryminały, które wciągają od pierwszej strony. Jak na razie na pierwszym miejscu znajduje się u mnie seria Tess Gerritsen, którą bardzo Wam polecam!   

3. Sport
Oczywiście nie mogłoby go zabraknąć w moim planie dnia. Aktualnie przerzuciłam się na trening z obciążeniem, dlatego jest to dobry sposób na rozruszanie się po całym dniu w łóżku.

4. Przygotowanie do szkoły
Nie wiem czy jestem dobrą osobą, aby brać ze mnie przykład, bo na razie jeszcze nie dotknęłam nawet moich książek, ale mam nadzieję, że jeszcze mi się uda. Jest to dobry czas, aby zacząć przygotowania do egzaminu gimnazjalisty i powtórzenie materiału. 
 
  5. Gotowanie
Bardzo fajnie jest coś samemu przygotować dla swoich bliskich. Uwielbiam piec ciasteczka lub przygotowywać przepyszne i lekkie obiady dla rodziny. 

9 komentarzy:

  1. Ja juz niestety nie mam ferii - studiuje ;)
    Ja zawsze ogladalam seriale, gdzieś wyjezdzalalam cxy czytałam :)
    Świetne zdjęcia
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz niestety nie mam ferii - studiuje ;)
    Ja zawsze ogladalam seriale, gdzieś wyjezdzalalam cxy czytałam :)
    Świetne zdjęcia
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w ferie też po oglądam seriale ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce juz feriee <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ferie jak na razie lecją na totalnym spontanie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Przyjemnie spędzonych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia i świetny blog :)

    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Reguły są banalnie proste, a możesz spróbować szczęścia w wygranej! :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również w ferie czytam książki i oglądam seriale. :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez ostatni tydzień ferii obejrzałam jakieś 15 odcinków 'pamiętników wampirów', a 'lalka' zostanie na ostatnią chwilę, jak zawsze... Też muszę właśnie trochę przysiąść do nauki, bo mapa z geografii ciągle na mnie czeka ;) Ah, to liceum! Śliczne zdjęcia, kochana! Udanego ostatniego tygodnia ferii!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń