niedziela, 13 listopada 2016

BOYS

Podejrzewam, że ciekawym tematem większości rozmów nastolatek są chłopcy. Okej, można to uznać za puste i dziecinne pogaduszki, ale z drugiej strony wiele z nas ma swoje sympatie i uwielbia dzielić się informacjami ze swoimi przyjaciółkami. Znam mnóstwo przypadków, kiedy dziewczyna nie wie, czy podoba się chłopakowi, jest odrzucana lub podoba się jakiemuś, który w ogóle jej nie interesuje. Teraz mnóstwo z nas boryka się z ‘problemami’ dotyczącymi życia miłosnego. Trudno jest spotkać kogoś, kto będzie wobec nas szczery, troskliwy i odpowiedzialny.
Dlatego zastanawiam się, wszystko zostało tak skomplikowanie zbudowane, że ludzie nie mogą się w sobie zakochiwać i być szczęśliwi, tylko cały czas budują sobie jakieś kłopoty. Z drugiej strony chłopcy mają takich zmartwień o wiele mniej i nie przejmują się nimi tak bardzo jak my. Więc to z nimi jest problem, czy z nami?
  // shoes  click //

9 komentarzy:

  1. super zdjęcia :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra zdjęcia :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wykonane zdjęcia:)
    "Trudno jest spotkać kogoś, kto będzie wobec nas szczery, troskliwy i odpowiedzialny."
    Zgadzam się z tym zdaniem.. :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. takie problemy to już za mną :D Już od prawie 5 lat jestem w szczęśliwym związku. Nigdy nie znałam wcześniej tak uczciwego i troskliwego chłopaka. Normalnie ideał <3 Jak by mógł o by mnie przez całe życie na rękach nosił :D Ale chyba na to nie zasłużyłam XD


    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/
    wpadnij i zostaw ślad po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!!!:)
    Obserwujemy? Odpowiedź zostaw u mnie

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście takie problemy mam już za sobą :D Teraz mogę stwierdzić, że ani z jedną, ani z druga stroną nie ma problemu XD Po prostu wszystko będzie do siebie pasować, kiedy dziewczyna spotka chłopaka i będę się wspólnie rozumieć :)

    Pozdrawiam ;)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem dziwna, nigdy nie miałam takich problemów. Do każdego związku podchodzę poważnie i tego oczekuję od drugiej osoby. Buziaki!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń